TERTÚLIA LITERÀRIA
El sentit d’un final de Julian Barnes
Premi Man Booker 2011

Sinopsi: Tony Webster és ara un jubilat de vida tranquil·la, divorciat amistosament, amb una filla i aparentment en pau amb la seva vida. Però quan rebi una carta d’un bufet d’advocats, es veurà abocat a revisar el seu passat, especialment els seus anys adolescents. Just abans d’anar a la universitat, el seu grup d’amics es va ampliar amb l’Adrian Finn, el més seriós i intel·ligent de tots quatre. Amb fam de sexe i de llibres, sense noies, van viure un any molt intens i van jurar ser amics per sempre. Ara, passats més de quaranta anys, Tony Webster s’adona que molts fets potser no van passar com els havia recordat. Perquè la memòria és imperfecta i pot fer aflorar sorpreses. I, fins i tot, obligar-te a reinterpretar tota una vida.

Dinamitza: Raimon Portell. Si voleu saber més sobre ell, cliqueu aquí
Exemplars: a la Biblioteca trobareu exemplars disponibles demanats en préstec interbibliotecari que podeu recollir un mes abans de la celebració de la tertúlia i, en aquest cas, cal pagar el cost del servei de 1,50€.
Participació lliure. Només limitada pel màxim d’aforament que permeti mantenir les distàncies entre els assistents.