TERTÚLIA LITERÀRIA
Les formes del verb anar de Jenny Erpenbeck
[Activitat en línia]

Sinopsi:  Les formes del verb anar va ser premi llibreter l’any 2019. Richard, un professor de Filologia clàssica jubilat, porta una existència rutinària fins que casualment a Alexanderplatz (Berlín) observa uns refugiats africans en vaga de fam. Això li fa recordar la seva pròpia condició, quan va haver de fugir de Polònia durant la Segona Guerra Mundial, i s’implica en el destí d’aquestes persones: travades en el laberint burocràtic, assetjades per la policia i la justícia, rebutjades per la societat que els hauria d’acollir. Però l’Europa que veurà reflectida en els seus ulls –un vell continent, culte, satisfet, insolidari– no li agradarà gens.

Dinamitza: Raimon Portell. Si voleu saber més sobre ell, cliqueu aquí
Exemplars: a la Biblioteca trobareu exemplars disponibles demanats en préstec interbibliotecari que podeu recollir un mes abans de la celebració de la tertúlia i, en aquest cas, cal pagar el cost del servei de 1,50€.

Com ho farem? La tertúlia serà en línia. Si voleu participar cal que ens truqueu al telèfon al 938 711 417 o bé al correu electrònic: b.cardedeu.mv@diba.cat. Nosaltres us donarem la forma d’accés