TERTÚLIA LITERÀRIA
Les formes del verb anar de Jenny Erpenbeck
Premi Llibreter 2019

Sinopsi: Richard, un professor de Filologia clàssica jubilat, porta una existència rutinària fins que casualment a Alexanderplatz (Berlín) observa uns refugiats africans en vaga de fam. Això li fa recordar la seva pròpia condició, quan va haver de fugir de Polònia durant la Segona Guerra Mundial, i s’implica en el destí d’aquestes persones: travades en el laberint burocràtic, assetjades per la policia i la justícia, rebutjades per la societat que els hauria d’acollir. Però l’Europa que veurà reflectida en els seus ulls –un vell continent, culte, satisfet, insolidari– no li agradarà gens.

Dinamitza: Raimon Portell. Si voleu saber més sobre ell, cliqueu aquí
Exemplars: a la Biblioteca trobareu exemplars disponibles demanats en préstec interbibliotecari que podeu recollir un mes abans de la celebració de la tertúlia i, en aquest cas, cal pagar el cost del servei de 1,50€.
Participació lliure. Només limitada pel màxim d’aforament que permeti mantenir les distàncies entre els assistents.