TERTÚLIA LITERÀRIA
El pes de la neu de Christian Guay-Poliquin
[Activitat en línia]

Sinopsi: en una regió boscosa i remota que ha quedat aïllada per una apagada elèctrica general i un hivern d’intenses nevades, un jove es recupera d’un greu accident de trànsit. La seva vida ha quedat a càrrec d’en Matthias, un home taciturn que accepta tenir cura d’ell a canvi d’avituallament i la promesa d’una plaça al primer comboi que amb l’arribada de la primavera sortirà cap a la ciutat, on l’espera la seva dona malalta. Retinguts per l’hivern implacable, hauran d’afrontar junts el fred i l’avorriment mentre la seva relació es mou entre la desconfiança i la necessitat que tenen l’un de l’altre per sobreviure.

El pes de la neu és una exploració hipnòtica sobre l’aïllament i la privació, un relat incisiu i un himne a la resiliència que pren forma de thriller psicològic. Christian Guay-Poliquin ha escrit una novel·la premonitòria en què una natura revolta posa a prova la relació entre la voluntat de l’home i la força dels elements.

Dinamitza: Raimon Portell. Si voleu saber més sobre ell, cliqueu aquí
Exemplars: a la Biblioteca trobareu exemplars disponibles demanats en préstec interbibliotecari que podeu recollir un mes abans de la celebració de la tertúlia i, en aquest cas, cal pagar el cost del servei de 1,50€. Aquesta Novel·la la trobareu també a la plataforma de préstec virtual eBiblio
Reserves. La participació és oberta a tothom i només limitada pel màxim d’aforament de seguretat. Per assistir a la tertúlia caldrà que prèviament ens confirmeu la vostra assistència mitjançant una trucada de telèfon al 938 711 417 o bé al correu electrònic: b.cardedeu.mv@diba.cat

Quines mesures sanitàries prenem?

• Les sessions es realitzen a la sala d’actes de la Biblioteca on hem disposat els seients a la distància requerida per les autoritats sanitàries.
  • Renteu-vos les mans amb el gel hidroalcohòlic que trobareu just a l’entrada.
  • Caldrà que, entre vosaltres i abans de seure, guardeu les distàncies de seguretat
  • Cal durant la trobada porteu en tot moment la mascareta.