TERTÚLIA LITERÀRIA AMB L’AUTORA
No soc aquí, d’Anna Ballbona

Anna Ballbona © Albert Forns

Sinopsi
Fronteres físiques, familiars, íntimes… Tendresa, intel·ligència i humor en una novel·la deliciosa situada en un paisatge insòlit entre el camp i el polígon. La Mila, la narradora d’aquesta novel·la, va néixer a finals dels anys setanta en un barri apartat i mal urbanitzat, encaixonat entre una autopista, un cementiri i un polígon industrial. Filla de pagesos que van haver de canviar el tractor per la cadena de muntatge, en el seu lèxic familiar més remot hi sobresurten els mots pòrtland del ciment amb què van tapar l’era de casa i kennebec de les patates que plantaven a l’hort. Els pares no la duien de vacances ni a sopar a fora, però la portaven a veure un curandero que un dia li va dir que tenia un do que s’aniria manifestant amb el temps.

Dinamitza: Raimon Portell.
Exemplars: a la Biblioteca trobareu exemplars disponibles demanats en préstec interbibliotecari que podeu recollir un mes abans de la celebració de la tertúlia.
Com participar a la tertúlia? Caldrà que ompliu aquest formulari. La inscripció és individual. He d’omplir un formulari per persona.