TERTÚLIA LITERÀRIA
Orlando de Virginia Woolf

Sinopsi:
El protagonista d’aquesta història no només viu amb intensitat una dilatada època que va des de l’època elisabetiana fins als nostres dies, sinó que es converteix, a la meitat de la novel·la, en la protagonista. L’agilitat amb què l’autora sap trenar aquest joc d’enginy és una mostra excel·lent d’un sentit de l’humor que poques vegades associem a la personalitat de Virginia Woolf, però que aquí es manifesta en tota la seva felicitat.

L’autora, Virginia Woolf (1882-1941) és, tant per les seves novel·les com pels seus assaigs i dietaris, una de les figures cabdals de la literatura europea del segle XX. Des de la seva primera novel·la, The Voyage Out (1915) fins al seu suïcidi, el març del 1941, va treballar de manera infatigable per trobar una nova manera de narrar, profunda i innovadora. Entre les seves obres destaquen Mrs Dalloway (1925), Al far (1927), Les ones (1931 ) i Els anys (1937). La seva obra, d’una riquesa extraordinària, es completa amb un corpus crític de primera línia, dietaris, narracions i peces teatrals.

Dinamitza: Raimon Portell

Com participar a la tertúlia?
Si no disposeu del llibre, a la biblioteca us en podem proporcionar un exemplar.