TERTÚLIA LITERÀRIA
La veïna del costat, de Yewande Omotoso

Sinopsi

L’Hortènsia i la Marion són dues veïnes octogenàries d’un barri benestant ple de buguenvíl·lees de Ciutat del Cap, a Sud-àfrica. Una és negra, l’altra blanca. Totes dues dones van viure carreres d’èxit en la joventut; ara, ja vídues, assisteixen a les reunions de l’Associació de Veïns, comparteixen una hostilitat mútua i són obertament rivals. Cadascuna té un passat amb secrets, decepcions i dubtes; i cadascuna té alguna cosa que l’altra desitja profundament. Però un dia, uns esdeveniments inesperats forçaran l’Hortènsia i la Marion a entendre’s, i una espurna d’amistat amenaçarà de dissoldre la seva amargor. Podran construir una amistat veritable o és massa tard perquè canviïn?

Dinamitza: Raimon Portell

Exemplars: a la Biblioteca trobareu exemplars disponibles demanats en préstec interbibliotecari que podeu recollir un mes abans de la celebració de la tertúlia.

Com participar a la tertúlia? Caldrà que ompliu aquest formulari.

• La inscripció és INDIVIDUAL.
  • Heu d’omplir un formulari per persona.
  • AFORAMENT LIMITAT.