TERTÚLIA LITERÀRIA
Les vuit muntanyes, de Paolo Cognetti

Sinopsi

Una novel·la única sobre l’amistat, la llibertat, la relació entre pares i fills i el poder de la naturalesa. Una oda a tots els amants de la muntanya, element vertebrador d’aquesta commovedora història. Pietro i en Bruno forgen una profunda amistat, però, amb els anys, els camins dels dos amics se separen… Qui dels dos haurà après més de la vida? El que ha recorregut les muntanyes de tot el món o el que només ha pujat al cim més alt?

Una novel·la d’aparent senzillesa narrativa, que planteja una profunda reflexió sobre l’amistat, la solitud, les aspiracions, les expectatives vitals i les relacions paternofilials. Un viatge vital que ens parla de la necessitat d’escapar-se a la naturalesa, en constant recerca d’un camí que dugui a la pròpia identitat.

Dinamitza: Raimon Portell

Exemplars: a la Biblioteca trobareu exemplars disponibles demanats en préstec interbibliotecari que podeu recollir un mes abans de la celebració de la tertúlia.