TERTÚLIA LITERÀRIA
No soc aquí, d’Anna Ballbona

Ens acompanyarà l’autora Anna Ballbona

Sinopsi: la Mila, la narradora d’aquesta novel·la, va néixer a finals dels anys setanta en un barri apartat i mal urbanitzat, encaixonat entre una autopista, un cementiri i un polígon industrial. Filla de pagesos que van haver de canviar el tractor per la cadena de muntatge, en el seu lèxic familiar més remot hi sobresurten els mots pòrtland del ciment amb què van tapar l’era de casa i kennebec de les patates que plantaven a l’hort. Els pares no la duien de vacances ni a sopar a fora, però la portaven a veure un curandero que un dia li va dir que tenia un do que s’aniria manifestant amb el temps.

Dinamitza: Raimon Portell. Si voleu saber més sobre ell, cliqueu aquí
Exemplars: a la Biblioteca trobareu exemplars disponibles demanats en préstec interbibliotecari que podeu recollir un mes abans de la celebració de la tertúlia i, en aquest cas, no cal pagar el cost del servei de 1,50€. Aquesta novel·la també la podeu trobar en format digital a la plataforma de préstec  eBiblio
Participació lliure. Només limitada pel màxim d’aforament que permeti mantenir les distàncies entre els assistents.