TRAÇ, Tertúlia de Còmic amb l’autor Roger Ibáñez
El Déu salvatge, de Fabien Vehlmann (guionista) i Roger Ibáñez (il·lustrador)

Roger Ibáñez és la firma gràfica d’aquest impactant relat d’acció i fantasia sota el títol El déu salvatge. Publicat el mes de maig d’enguany, Roger i José Miguel Álvarez presentaran aquest còmic editat per Norma Editorial i en català per descobrir-nos l’enginy en la història i el singular estil gràfic de l’autor.

Sinopsi:
Sense Veu és un dels mascles joves del clan de Nova Mare, una família de simis que travessa sense rumb fix un desert immens i hostil. El seu destí com a possible líder de la manada dona un gir imprevisible quan intenta caçar un cocodril gegant. Fabien Vehlmann, guinista, junt al dibuixant Roger Ibáñez creen un relat de dolor, reparació i venjança ambientat en un món més vell que els propis mites.
[Informació extreta de Norma còmics]

Tertúlia dinamitzada per: José Miguel Álvarez

Del 20 de juny fins al 20 de juliol podreu veure una exposició amb obra del dibuixant Roger Ibáñez a la sala d’actes de la Biblioteca de Cardedeu