VERMUT LITERARI
amb l’escriptora Irene Solà, amb la novel·la Canto jo i la muntanya balla

Presentat i dinamitzat per la periodista cultural Clara M. Clavell.

4t Premi Llibres Anagrama de Novel·la 2019

Sinopsi: Novel·la en què prenen la paraula dones i homes, fantasmes i dones d’aigua, núvols i bolets, gossos i cabirols que habiten entre Camprodon i Prats de Molló. Una zona d’alta muntanya i fronterera que, més enllà de la llegenda, guarda la memòria de segles de lluita per la supervivència, de persecucions guiades per la ignorància i el fanatisme, de guerres fratricides, però que encarna també una bellesa a la qual no li calen gaires adjectius. Un terreny fèrtil per deixar anar la imaginació i el pensament, les ganes de parlar i d’explicar històries.

Autora: Irene Solà (Malla, 1990) és llicenciada en Belles Arts per la Universitat de Barcelona i té un Màster en Literatura, Cinema i Cultura Visual per la Universitat de Sussex. El seu llibre de poemes Bèstia (Galerada, 2012) va rebre el Premi de Poesia Amadeu Oller i ha estat traduït a l’anglès (Shearsman Books, 2017). La seva primera novel·la, Els dics, va guanyar el Premi Documenta 2017 (L’Altra Editorial).

Lloc: Tarambana, espai cultural i grastronòmic –C/ Bellsolar cantonada amb C/ Barcelona (Barri L’Estalvi)
08440 Cardedeu–
Organitza: Clara M. Clavell – el Tarambana, espai Cultural i gastronòmic – Llibreria Papereria Compàs