VERMUT LITERARI
amb l’escriptora Núria Busquet, amb la novel·la Zona zero

Presentat i dinamitzat per la periodista cultural Clara M. Clavell.

Sinopsi: La Jane creia fervorosament en la vida normal, fins fa ben poc. El marit l’ha abandonat i ella s’ha instal·lat a Manhattan. L’onze de setembre de 2001, des de l’oficina contempla, amb un got de cafè a la mà, un dels fets més tràgics de la història de Nova York. D’aquell moment, se n’allunya empolsegada i aviat iniciarà un combat contra la dona que cau de les torres. Primer contemplant-se des de fora, estèticament. Més tard enfangant-se en el batibull de la neteja necessària per reconstruir a partir de les restes de material inerts.

Autora: Núria Busquet (Cardedeu, 1974). Traductora, escriptora, activista cultural. Ha publicat el poemari propi Arca mínima (Edicions Tremendes, 2016) i la novel·la Partícules (Lleonard Muntaner, 2017) guanyadora del premi Pare Colom de novel·la i del 19è premi El lector de l’Odissea. És organitzadora del Festival de Poesia de Cardedeu PAM! (Poesia a Manta!).

Lloc: Tarambana, espai cultural i grastronòmic –C/ Bellsolar cantonada amb C/ Barcelona (Barri L’Estalvi)
08440 Cardedeu–
Organitza: Clara M. Clavell – el Tarambana, espai Cultural i gastronòmic – Llibreria Papereria Compàs