XERRADA
Etiòpia, un pais de llegenda a càrrec de Josep Vives Roig

Etiòpia, un pais de llegenda fa un repàs d’aquest país, un dels més vells del món, on s’explica la història (amb inclusió d’alguna de les seves llegendes) , des del primer rei, fins a l’últim primer ministre, i la situació política i bèl·lica que hi ha actualment.  Es parla de la seva interessant geografia, i alguns trets de la seva cultura i religió.

Josep Vives és membre de la ONG  IPI-cooperació. Pare d’un fill de 21 anys i d’una noia de 23. Llicenciat en Filologia Catalana i mestre de primària jubilat. Viatger a Etiòpia i turista per Europa. Cicloturista en actiu: ha viatjat molt i viatja (no tant) en bicicleta per Catalunya, França, Itàlia, Espanya, Finlàndia, Alemanya, Àustria… Actor amateur de teatre. Forma part del Consell Municipal de Cooperació i Solidaritat de l’Ajuntament de Cardedeu. Cooperant de l’ONG Associació IPI-Cooperació i col·labora amb d’altres. I defensor de “causes perdudes”.