Club del llibre del Vallès Oriental amb Víctor del Àrbol

Un any més les Biblioteques del Vallès Oriental organitzem el club del llibre comarcal, enguany amb l’escriptor Víctor del Àrbol que compartirà taula amb l’escriptora Marina Martori que farà de presentadora de l’acte.

Víctor del Árbol (Barcelona, 1968). Va ser mosso d’esquadra des de 1992 fins a 2012. Va cursar estudis d’Història a la Universitat de Barcelona i va col·laborar com a locutor al programa radiofònic de realitat social “Catalunya sense barreres” (Ràdio Estel, ONCE). És autor de les novel·les El peso de los muertos (Editorial Castalia), Premio  Tiflos de Novela 2006;  El abismo de los sueños (inèdita, finalista del XIII Premi Fernando Lara 2008) i La tristeza del samurai (Editorial Alrevés, Prix du Polar Européen 2012), traduïda a una desena d’idiomes i bestseller a França. Les seves últimes obres són  Respirar por la herida  (Editorial Alrevés, finalista en el Festival Internacional de Cinema Negre de Beaune 2014 a la millor novel·la estrangera), Un millón de gotas (Edicions Destino, guanyadora el 2015 del Grand Prix de Littérature Policière) i La víspera de casi todo (Premio Nadal de Novel·la 2016). Al 2017 va editar la seva darrera novel·la, Por encima de la lluvia (Destino).

L’agost de 2017, el govern francès nomena Víctor del Árbol cavaller de les Lletres i les Arts.

Si voleu escoltar-lo, ja ho sabeu, dijous 26 d’abril a les 19h al Teatre Auditori de Llinars del Vallès. Nosaltres també hi serem!

Per estar al dia dels esdeveniments de la Biblioteca accedeix a la pàgina de Facebook o subscriu-te a la Biblioagenda que trobaràs al peu de la web

Si abans voleu llegir-lo, a la Biblioteca trobareu aquests títols:

Biblioteca Marc de Vilalba