Sinopsi:
En quin moment ens hem tornat especialistes a llegir i escoltar en diagonal, escombrar sota la catifa i mirar-nos el melic sense parar? Narcisisme, manca de comunicació real, gestió emocional nul·la… Les relacions contemporànies, ja siguin laborals, familiars, d’amor o d’amistat, es caracteritzen cada cop més pel temor al compromís i la tendència a eludir conflictes, tot exacerbat pel nostre enganxament a les xarxes socials.
Des de l’humor i la reflexió crítica, Candela Sierra indaga en els problemes de comunicació quotidians simptomàtics de la nostra època, posant el focus sobre la superficialitat de les relacions, certa misèria moral o la nostra tendència a comportar-nos com a autèntiques ovelles.
I ho fa traient tot el suc als recursos expressius que ofereix el llenguatge del còmic: els personatges s’enfaden per fallades de ràcord, tallen per el·lipsis o desapareixen darrere d’entrepans egòlatres, en una paleta cromàtica molt personal que beu d’influències com la de Brecht Evens.
2025 Premi Nacional del Còmic
2025 Premi Autora Emergente de ACDCómic
2025 Nominada al premi Miguel Gallardo a la autora revelació en Cómic Barcelona
[Informació extreta de l’Editorial Astiberri.]Tertúlia dinamitzada José Miguel Àlvarez Benítez
On trobareu el còmic? A la Biblioteca de Cardedeu disposarem d’exemplars per deixar-vos-els en préstec.
